.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت


چشمای تو به من امید زندگی میده

دستای تو گرمای خورشید و به دست من میده

اون نگاه عاشق تو منو به زندگی برم گردونده

اون لبای شیرین تو لب منو خندونده

عاشق اینم كه نگاه كنم تو چشمات

غرقم كنی توی خیال ورویاهات

نمیدونی قبل تو چه سختیا كشیدم

طعم تلخ شكستو بدجوری من چشیدم

كاش كه از اول تورو میدید این چشام

كاش كه از اول خدا تورو میذاشت سر رام

باور كن نیمه من تو هستی كه پیدا شدی

از این به بعد تورو میخوام با این كه خیلی ساده ای

بازم میگم من عاشق چشات شدم

عاشق اون چشای نازت كه منو دیوونه كرده





:: موضوعات مرتبط: عاشقانه ها , شعر عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: چشمای زیبای تو , چشمای تو , شعر عاشقانه , عاشقانه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 771
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : حامد
ت : 20 / 12 / 1393
.
مطالب مرتبط با این پست

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی